Alla inlägg under oktober 2008

Av Catta - 7 oktober 2008 13:44



Hade ju tänkt lägga in dessa två bilder i morse,men dom får komma in nu i stället.

Ser så mysiga ut..

Taget strax före 07:00 imorse efter Älskling åkt till jobbet o jag stod på balkongen o vinkade Hej då..

Av Catta - 6 oktober 2008 08:39

Verkar bli en fin dag för promenad bland annat,så jag tar tag i det först o främst.

Disken som blev kvar från igår kväll får allt ligga där o blänga ett tag till.



Ha en trevlig dag !

Av Catta - 4 oktober 2008 17:34



Det blev en promenad i alla fall,på ca 2 timmar. Jätteskönt.Vi gick både i skogen o på stan..

Mötte även Dotter med son o hund på hemvägen.


Nu ska vi bara mysa med en GT.

Av Catta - 4 oktober 2008 11:36



Hej hopp..


Hade tänkt ta en promenad idag,men det känns ju skitkallt ute,så det blir nog inget av med den saken.

En god Kycklinggryta står o puttrar på spisen,det blir med kocosmjölk,cyrrypasta o lök och sen ris till det. *Mums*

Ska leta lite på nätet efter Gp-råtta nu..



Av Catta - 3 oktober 2008 19:00



Nu har vi bestämt oss för att skaffa en Råtta..

Helst skulle jag vilja ha en GP-Råtta http://www.zoonen.com/perzoonen/artikel.asp?oid=148174


Men dom verkar inte vara helt lätta att få tag i..



Av Catta - 3 oktober 2008 18:52



Millan kom förbi igår,och vi ( Jag,Älskling o Millan ) skulle ta oss E T T glas vin,trodde vi...

Vi blev ganska "yra" i hatten kan man säga,men vi hade jättetrevligt..

Stackars Millan som skulle jobba kl 06:00 idag.. :-(



Av Catta - 2 oktober 2008 23:44

Av Catta - 1 oktober 2008 09:40



Fy vad kallt det verkar vara idag..Bäst att klä på sig ordentligt.

Jag avskyr att frysa.

Ska ner på stan o handla-endast riven ost till Pizza jag ska göra idag,men

eftersom jag efter en herrans massa år i denna kropp känner mig själv ganska väl så anar jag att det k a n bli nåt mer som slinker med hem..

Tror att jag ska röja lite i garderober och rensa ur sommarkläder sen,för det känns ju ganska avlägset med sommar nu.


Alla årstider har väl sin charm,men fick jag välja så skulle det va sommar året runt.


Ha en trevlig dag !

Ovido - Quiz & Flashcards