Alla inlägg under oktober 2008

Av Catta - 31 oktober 2008 19:36


Jag blev såå glad nyss när jag "vandrade" in på min favoritblogg http://royaltreatment.blogg.se/index.html och hittade hennes inlägg till mig.. :-)

En tjej som har en väldigt speciell plats i mitt hjärta,och det är jag ganska säker på att hon vet. Puss till dig !

Av Catta - 30 oktober 2008 12:04



Älskling ringde nyss och berättade att han är ledig imorgon,så vi får en extra lång helg tillsammans. Mys,mys..


Av Catta - 30 oktober 2008 11:03



Nu har massor med Texasbor sett Ufo,och till och med filmat det..


En sak som jag funderar på när folk ser ufo,vättar o sånt är att varenda film som man får se är i otroligt dåligt skick ??


Visst kanske man skulle bli lite skraj o darra på handen om man skulle få se nåt sånt,men visst måste det väl finnas nån enda av alla dessa filmare som inte skakar o fladdrar runt med kameran? Bara en fundering jag har..



Av Catta - 30 oktober 2008 09:49



Skulle vilja ha en sån här..



Av Catta - 30 oktober 2008 08:49


Har gjort klart alla "sysslor" nu. Bäddat,diskat,plockat lite o dammsugit. Skönt att ha det gjort. Nu sitter jag o myser med en kopp varm choklad och rostade mackor med ost o skinka.

Jag är lite dålig på att äta frukost,men ska försöka bli bättre på det. Man märker ju ganska snabbt att man mår bättre av det.


Tänkte på en sak. Renoveringen av Coop blir ju superbra ! I början var jag nog lite skeptisk,men nu tycker jag det är jättekul att gå därinne o handla. Dom har ju tagit hem massa nya varor.Sånt är alltid skoj. Å så är det så öppet o luftigt där nu. Ja,det är skoj :-)


Ska försöka få tag i en vetekudde också,till min elaka nacke/axel,som jävlas o värker.


Ha en bra dag !


Av Catta - 29 oktober 2008 07:02


Har inte bloggat på några dar nu,men jag har inte orkat/haft lust eller inspiration. Jag har sån jäkla värk i axel o nacke och gissar att nån sena eller muskel ?? eller nåt hamnar i kläm på nåt sätt och det gör att jag får skitdryg yrsel.


Nåväl,jag försöker ta det lugnt och smörjer in mig som en tok med liniment.



Nu ska jag ta mig en till kopp kaffe o läsa FP,sen ska jag försöka yrsla mig ner på stan idag.


Ha det gott.

Av Catta - 25 oktober 2008 14:15



Jag kan nog lugnt påstå att jag är oförskämt lycklig. Det trodde jag inte för några år sen att det skulle kunna bli så här.. :-)


Jag har den känslan att jag kan känna lyckotårar i ögat precis närsomhelst o varsomhelst. Dom kommer när jag tänker på Älskling o hur underbar han är.


Som Älskling sa en gång -"Älskling,vi är ju ett team" Å det är vi.. Tvillingsjälar..

Av Catta - 25 oktober 2008 13:56

Ovido - Quiz & Flashcards