Alla inlägg den 25 oktober 2008

Av Catta - 25 oktober 2008 14:15



Jag kan nog lugnt påstå att jag är oförskämt lycklig. Det trodde jag inte för några år sen att det skulle kunna bli så här.. :-)


Jag har den känslan att jag kan känna lyckotårar i ögat precis närsomhelst o varsomhelst. Dom kommer när jag tänker på Älskling o hur underbar han är.


Som Älskling sa en gång -"Älskling,vi är ju ett team" Å det är vi.. Tvillingsjälar..

Av Catta - 25 oktober 2008 13:56

Av Catta - 25 oktober 2008 13:52

Av Catta - 25 oktober 2008 13:01



Älskling har sorg... :-(

Ena diskanten på högtalarn har dött o det är tydligen väldigt dyrt att köpa en ny..

Till och med jag som haft totalt värdelösa ljudanläggningar innan vi träffades märker hur konstigt det låter nu.. :-(


Tur att tomten kommer snart..


Av Catta - 25 oktober 2008 12:11

Har inte sovit så här länge på evigheter..Skönt var det..Vi var ute med M o R igår och det var trevligt. Nu ska vi fräscha oss och gå ner och shoppa lite.


Ikväll ska vi ju fira oss :-


Ha en trevlig Lördag !

Ovido - Quiz & Flashcards