Alla inlägg den 10 oktober 2008

Av Catta - 10 oktober 2008 19:56



Jag vill bara äta upp dig hela tiden..

Ä L S K A R  D I G...

Av Catta - 10 oktober 2008 13:19


Åh,vad skönt..Nu är tvätt o städning klara.

Har bara en jacka,och duschdraperiet kvar att hämta upp från t-stugan.

Ska ta en kopp kaffe,duscha o sen ner på stan.


Fick ett samtal idag om vi ville tjäna en extra slant..Vad svarar man på det ?? Självklart,och det var inget speciellt jobbigt extraknäck heller.


Börjar på måndag,så jag håller väl tyst tills jag ser att det inte blir några ändringar.

Nej,nu ner i avgrunden o hämta det sista,sen är det helg..


Hittade en bild på mig när jag är 4-5 år och var med min moster på kollo nånstans,för hon jobbade där. Det var ju bara äldre barn där så jag var som en "maskot" till många.

Jag kommer ihåg att jag bestämt ville se ut som Pippi Långstrump,så moster gjorde så gott hon kunde med pippilottor o ditmålade fräknar.. Men,jag ser ju ganska nöjd ut..Å byxorna är typ uppe i armhålorna. :-)



Av Catta - 10 oktober 2008 08:01


Stackarn..På den ena bilden när halva håret är borta ser han ut som en gammal farbror..Men det vart bra resultat..Väldigt lik sin Storebror. :-)


Av Catta - 10 oktober 2008 07:07


Idag har jag tvättstuga på schemat,så det ska jag ta itu med alldelens strax. Ska bara dricka klart mitt kaffe först.

Och lite städning blir det också idag.

Ganska skönt, för  vi gjorde klart kyckling i ugnen igår kväll,så det är bara att göra nåt snabbt o kul av den senare.

Känner mig på jättebra humör idag. :-)

Sen ska jag ner på stan o handla lite krims-krams ( kanske ett nytt nagellack bl.a ) o möta Älskling efter jobbet,så tar vi sällskap hem.


Älskling klippte,eller "trimmade" av håret på Oppe igår,och det vart riktigt bra. Sätter nog in en bild på det mellan nån av tvätt-stugsvändorna.


Nej,nu ska jag väcka sonen o sen kila ner i avgrunden.

Vi ses!


Ovido - Quiz & Flashcards