Direktlänk till inlägg 10 mars 2009

Ännu en dag.

Av Catta - 10 mars 2009 07:37


Dom flesta av oss vaknade idag till ännu en "vanlig" dag.

En helt vanlig dag,med jobb,tvätt,disk,räkningar osv.

En helt vanlig dag där vi skickar iväg våra barn till skolan och säger hej då till vår själs berusning.

En vanlig dag där ett "problem" kan vara vad middagen ska bestå av,eller att kaffet börjar ta slut i burken.

En sån där vanlig dag där det mesta är sig likt,och vi kanske muttrar över att "det händer aldrig nåt annorlunda"..



Idag går mina tankar till Familjen som förlorade sitt Barn igår.


Deras dag började kanske som en helt vanlig dag,med jobb,tvätt,disk,räkningar osv.

Dom kanske kramade sina barn innan skolan och sa hej då till sin kärlek.

Dom kanske hade problem med att bestämma vad dom skulle äta till middag.

Deras kaffe kanske var slut i burken.

Dom kanske suckade över att det var en "vanlig" dag som inte skiljer sig från någon annan dag.


När dom la sig för att sova igår kväll (om dom har kunnat få en blund),så visste dom att deras dag igår inte blev nån "vanlig" dag.

Deras dag blev istället en fruktansvärd dag.

Jag är ledsen för deras skull,att dom inte får en helt "vanlig" dag idag,med tvätt,disk,middagsproblem och tom kaffeburk.

Och ingen av dagarna som kommer,kan nånsin bli en "vanlig" dag för den Familjen igen.


Jag ska handla kaffe idag,och så ska jag fundera på vad vi ska ha till middag.

Å,just det..Jag skulle behöva boka tvättstuga.

Den här dan verkar bli en helt "vanlig" dag och det är jag tacksam och glad över.


Free Animations



Ha en trevlig dag och var rädda om varann.

 
 
Ingen bild

Picken

10 mars 2009 10:44

*BG*..det är så sorgligt så det är inte sant.
Ja man ska nog vara rädd om helt "vanliga tråkiga dagar",försöka göra det till den bästa dagen.

Fint skrivet SD. Pyss!

 
millan

millan

12 mars 2009 17:08

nej usch vad otäckt! vad är det som har hänt? kram

http://royaltreatment.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catta - 2 maj 2011 10:57

Själv är bäste dräng..   

Av Catta - 28 mars 2009 19:12

Efter mycket om och men så har jag bestämt mig för att flytta. Det är ju ganska jobbigt med tanke på allt man vill ha med sig,men denna gång ska jag inte ta med något. Jag har funderat fram och tillbaks länge nu,och detta känns som det rätta.     Fin...

Av Catta - 25 mars 2009 21:37

Bara för jag vill tala om att i dag/kväll åt vi en riktigt god röra.. Tonfisk/lök/boston/majjo å ägg i små fina bitar..På små söta kex..   Ät på den du Picken!!   I'll be back..Soon ...

Av Catta - 18 mars 2009 16:10

Ur Aftonbladet 18 mars 2009     "Nu kan du gifta dig på världens mest romantiska plats: balkongen i Verona där Romeo uppvaktade Julia. Du har säkert sett en variant av den berömda scenen från pjäsen ”Romeo och Julia” där Romeo står gömd ...

Av Catta - 18 mars 2009 08:51

    Satt och letade på nätet efter ett speciellt hundshampo+balsam som är jättebra,men jag minns ej vad det hette,och ramlade såklart över massa hundprylar. En del grejer är ju bara för söta,medans en del är lite för tokiga...     ...

Ovido - Quiz & Flashcards