Alla inlägg under oktober 2008

Av Catta - 14 oktober 2008 13:28



Nu har jag o "Hundringen" kommit in efter två timmars promenad,och det var så skönt.

Vi gick upp i skogen och sen genom villaoråden ner på stan,handlade lite och sen hem igen.

Nu ligger Hundringen däckad på soffan o jag måste ju säga att det ser väldigt skönt ut. Jag ska göra ett litet ryck här och dammsuga och förbereda middagen. Idag blir det "veckans överraskning" dvs Köttfärssås och Makaroner.


Ha en trevlig eftermiddag.

Av Catta - 14 oktober 2008 08:36



Vilka uttalanden....

Av Catta - 14 oktober 2008 08:23


Efter morronpromenaden i morse så "försvann" Kasper efter vi kommit in..Jag anade nog vart han tagit vägen,och visst hade jag rätt.

Alla Whippet o Greyhound jag känner/känt älskar att krypa under täcket o mysa,och Kasper är inte ett dugg annorlunda. Han blev väl kall om tassarna i morronkylan stackarn.



Av Catta - 13 oktober 2008 10:18



Nu har Hundringen kommit..Ska bli kul att ha honom dom här veckorna när hans Husse är i Norge o jobbar.

Vi ska snart ta en promenad och nån dag ska jag sy ett nytt täcke till honom om jag får låna en symaskin av nån,det han har nu är ganska tråkigt i färgen. Jag tror Kasper skulle bli glad av nåt mera färgglatt... Det blir ju kallare o kallare o han behöver täcke då.

Han är ganska cool. Han kom för ca 30 min sen o nu "äger" han soffan :-) ..

Han ligger upp och ner med sina smala ben åt alla håll..



Av Catta - 13 oktober 2008 09:15


Vi gick på skogspromenad igår,och det var skönt i det fina vädret..

Älskling tycker det är lite kul att jag är så rädd för älgar o björnar o sånt så han säger alltid när vi går i skogen att-"Tänk om vi möter en älg nu ? "


Å mycke riktigt..Vi mötte en hel flock.. ;-)

OBS bilden är inte på nåt sätt manipulerad !


Av Catta - 12 oktober 2008 15:49



Har någon testat detta,och isåfall,fungerar det ?

Låter ju bra när man läser om det,men jag är ändå lite skeptisk.

Lämna gärna kommentarer om du provat.

Av Catta - 12 oktober 2008 15:44



Kan det bli bättre ?? I ena inlägget skriver jag om "bakismat" o i nästa om "bantningspiller" !!

Ha,ha....

Av Catta - 12 oktober 2008 12:12


Vilket härligt väder det är idag ! Passar utmärkt,för vi ska ut i skogen o vandra.

Det var en trevlig kväll igår.Bandet som spelade var riktigt bra.

Men höjdpunkten på kvällen var nog när vi tog vägen förbi Risbrogrillen o köpte med oss "fyllemat" hem..

Tänk att det är så gott att äta efter man festat.


Have a nice day..

Ovido - Quiz & Flashcards