Alla inlägg den 22 oktober 2008

Av Catta - 22 oktober 2008 21:07



Lätt att vi äter detta fler gånger...

Tack ungarna..

Fick även två presenter av Millan idag..Coconut Body Butter..Så god lukt..Så nu kanske Älskling tar mig för godis å äter upp mig.. ;-) .

Och så fick jag Photoshop,så nu blir det till att ha skoj med bilder.



Av Catta - 22 oktober 2008 15:19



Fick minsann paket av "ungarna" idag :-)

Jättefint,och det passar utmärkt till en godisråtta som mig .

Vi ska prova den efter middan idag.


Av Catta - 22 oktober 2008 08:39



Idag ska jag o M åka till Avesta o handla mat. Risken är väl att man har ont i käften sen,för det brukar bli en massa trams o gapskratt när vi är på utflykt.

Jag minns en gång när vi var i V-ås och skulle släppa av min dotter vid Stora Torget,och naturligtvis var det massor med folk där,och jag vet inte vad jag gjorde när jag klev ur bilen men det slutade med att jag ramlade och hamnade till hälften under bilen ! Min Dotter skämdes,jag kände mig totalt förnedrad för jag lyckades ju gallskrika i fallet så alla blickar vändes mot mig, och min väninna M satt i bilen o skrattade så hon höll på att pissa ner hela bilen.. När jag till slut lyckats kravla mig fram o hoppat in i bilen så brast det såklart för mig också..Åh,vad vi tjöt..


Jag vill minnas att det var på samma resa som vi åkte omkring på en cykelväg..Helt plötsligt så befann vi oss bara på en cykelväg och ingen av oss hade nog reagerat om det inte var  för att vi mötte ju bara cyklar. Vilket krångel innan M lyckades backa bort bilen sen,å massor med gapskratt..


Alltså hon är ju faktiskt en trafikfara när hon sätter igån o skrattar,för hon skrattar verkligen så tårarna sprutar o då ser hon ju inget,så det är där jag får rycka in och vara nån slags "kartläsare",men det brukar inte bli så bra..

Och så mellan skrattanfallen så säger hon att det är mitt fel att hon börjar skratta..


En annan gång när vi var ute o åkte sent en kväll i höstregnet,så gick vindrutertorkarna sönder..Hej å hå,tänkte vi..Det är väl inget problem att sätta dit nya,så vi stannade vid första bästa mack o inhandlade två st. Det vi inte visste var att den bilen var nån "extra special edition",och det gick fasen inte att få dit dom..Vi var ju tvugna att åka hemåt,för det var ju ganska sent och vi hade säkert 8 mil hem,så vi fick helt enkelt ta varsin vippa i handen o veva ner rutorna och sen sitta som två hystericor o gapskratta medans vi agerade vippmotorer..Kallt var det o det regnade in..Undrar vad folk vi mötte tänkte när dom såg vårt ekipage ?


Jag har massor med minnen från våra resor,men jag får avvakta lite med att skriva om dom,för nu lyser minsann batteriknappen på tangentbordet att det är snart slut på batterier. Så det måste jag komma ihåg att köpa idag.


Ha en trevlig dag !



Ovido - Quiz & Flashcards