Direktlänk till inlägg 21 januari 2009

Frågan är vart skåpet ska stå ??

Av Catta - 21 januari 2009 20:47

Exakt..Vart ska skåpet stå?

Ha,ha..Vi löser nog det på nåt vis..Om inte annat så har vi ju vårt "extrarum" som står i princip oanvänt.Vi kan ju förvandla rummet till en minibar eller nåt.

Ne,det löser sig sa hon som sket i vasken..(Humor på hög nivå).


Å idag åt vi hemmasnickrad Pizza med tonfisk (fångad på ett skonsamt sätt),sparris,champinjoner,lök,ananas,ost o räkor ( iof kokade levande,men man kan ju inte döda dom innan man kokar dom ).


Millan var förbi en sväng,och hon var lite stressad för hon skulle hämta biljetter o pyssla o syssla för hon har fått en appartamento i Göteborg,o flyttar snart dit. Skitkul..Grattis Mildred!!


Nu är det snart kväll i huset,o i morrn kommer kanske Syster till stan.Vore kul..Bara hon inte försover sig eller nåt ;-)



 
 
Ingen bild

Picken

21 januari 2009 23:02

Ååååh vilket vackert skåp!Har ni ingen plats så tar jag det direkt! : )

Ska kolla upp mina finanser nu,se om det blivit någon aktieutdelning,eller om Bill Gates av misstag fört över sina vinster för gårdagen till mitt konto!
Om så är,så siktar jag in mig på att komma med "Rymdbuss 500" och anländer till staden där man kan få livstid typ vid "Noin kahdentoista aikaan"

Hyvää yötä ja nukkui melkein seitsemän paholainen!

 
Ingen bild

JagSjälv

22 januari 2009 07:22

A,eller hur som att du skulle få plats med skåpet då?? I så fall skulle vi behöva göra "byteshandel"..Skåpet mot din grekiska Musa ;-) . Nej,skämt åtsidan nu..
Du vet att jag bara fattar finska när jag intagit alkohol,och det har jag inte gjort så här runt 07:tiden på morronen,så va fan har du skrivit egentligen??

Nu kommer du hit !! I rymdbuss eller på skidor välj själv.

Vad skulle du hellre ?
Åka rymdbuss hit iklädd endast plastfolie,ELLER bygga en liten kärra och låta Mjöööörn,Tylllllllå,Marrissesseferes o Buuulbritta dra dig hit ??

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catta - 2 maj 2011 10:57

Själv är bäste dräng..   

Av Catta - 28 mars 2009 19:12

Efter mycket om och men så har jag bestämt mig för att flytta. Det är ju ganska jobbigt med tanke på allt man vill ha med sig,men denna gång ska jag inte ta med något. Jag har funderat fram och tillbaks länge nu,och detta känns som det rätta.     Fin...

Av Catta - 25 mars 2009 21:37

Bara för jag vill tala om att i dag/kväll åt vi en riktigt god röra.. Tonfisk/lök/boston/majjo å ägg i små fina bitar..På små söta kex..   Ät på den du Picken!!   I'll be back..Soon ...

Av Catta - 18 mars 2009 16:10

Ur Aftonbladet 18 mars 2009     "Nu kan du gifta dig på världens mest romantiska plats: balkongen i Verona där Romeo uppvaktade Julia. Du har säkert sett en variant av den berömda scenen från pjäsen ”Romeo och Julia” där Romeo står gömd ...

Av Catta - 18 mars 2009 08:51

    Satt och letade på nätet efter ett speciellt hundshampo+balsam som är jättebra,men jag minns ej vad det hette,och ramlade såklart över massa hundprylar. En del grejer är ju bara för söta,medans en del är lite för tokiga...     ...

Ovido - Quiz & Flashcards