Alla inlägg den 30 januari 2009

Av Catta - 30 januari 2009 10:56






Jag känner mig splittrad.

Vet inte vad jag ska göra.

Varför ska det finnas så många olika svåra val här i livet ?

Hur ska jag veta att just det valet jag gör idag blir "rätt" ?

Det är fasen inte lätt detta.


Jag får helt enkelt lita på min "magkänsla" .



Jag har bestämt mig nu,Och beslutet blir...






 Dagens Middag blir Fläskfile i Örtsås,och Hasselbackspottisar 




Av Catta - 30 januari 2009 10:46

Dividers Graphics


Vi steg upp imorse som vanligt,men sen blev vi lite trötta och gick och la oss och vilade.

Precis när vi lagt oss så ringer Älskling,och det passade perfekt,för då kunde jag be honom ringa igen om ca en timme o väcka mig.

Nu dricker jag morronkaffe för andra gången idag,och snart ska vi ta en skogstur.


Dividers Graphics


Ovido - Quiz & Flashcards