Alla inlägg den 3 januari 2009

Av Catta - 3 januari 2009 10:45

Här sitter jag och dricker morronkaffe och dom andra sover ännu,alltså stor o liten Son och Älskling.Jag sa till Micke när vi la oss igår att jag ska sova lääänge idag,o visst är det länge med tanke på att i normala fall så är jag uppe halv sju varje dag.


Bloggen har tjatat o tjatat att jag ska bry mig lite om den fast det varit Jul o Nyår,men jag har inte haft inspiration..


Känns så bakvänt på nåt sätt med alla dessa helgdagar mitt i veckor och sånt.Jag blir ännu mer förvirrad än vad jag varit tidigare.


Som idag..Det är Lördag,men jag tycker det känns som mitt i veckan.


Igår plöjde vi igenom några avsnitt av "Kvarteret Skatan"..Jag älskar sån humor..Kvällen innan var det "En annan del av Köping" som roade oss.Tobbe är så gullig..Han ser ibland ut som en rädd Siameskatt tycker jag. :-)


Få se om vi kanske får en till Tv i veckan så Lilla Sonen kan ha den i sitt rum eller i extrarummet till sitt X-Box som han fick av Storebror när han fyllde år.Blir lite bökigt om han vill spela och vi samtidigt vill se på nåt eller blogga eller surfa..Åhh,det är så fult med tv-apparater överallt,men,men..

Det som absolut aldrig skulle hända i mitt hem är Tv i köket,eller sovrummet. Huvva..


Ne,nu blir det en mugg kaffe till och ett bloss på balkongen,som jag för övrigt ska sopa ren från massa snö som kommit.


Jag önskar er alla en Riktigt Trevlig Lördag :-)



Ovido - Quiz & Flashcards