Alla inlägg den 9 januari 2009

Av Catta - 9 januari 2009 14:02



Oj,oj vad hon är söt.. :-)




Av Catta - 9 januari 2009 12:26


Ja,vi har ett jäkla oväsen utanför med grävskopor o gubbar som klättrar i gropar o har sig.


Internet dog imorse o jag har pysslat med detta ett tag och inget hjälpte,tills jag testade att byta modemet och si så där så är det igång igen.


Åt nyss nudlar o champinjoner,och godare har man ju haft i käften,men det var det som fanns hemma just nu. Orkar inte ner på stan nu för vi ska handla för helgen efter Micke slutar jobba.


En bra grej med att nätet strulat idag är ju att jag är helt klar med helgstädningen :-) . Hade det funkat så hade jag sprungit emellan dator och städning och då hade jag definitivt icke varit klar nu.


Ne,nu ska jag brygga en kopp kaffe o sen painta naglarna.


Hej hopp.

Ovido - Quiz & Flashcards