Alla inlägg den 24 januari 2009

Av Catta - 24 januari 2009 15:35



Idag var vi ner på stan och handlade,och vi var även in på Loppisen på stan,och där fyndade vi/jag..

En fonduegryta i gjutjärn.

En sån multimaskin som skivar o hackar och gör allt möjligt.

En fin kjol i manchester till mig ;-) .

Å en Jacka till mig,den vart jag förälskad i..


Nyss har vi ätit,Marinerade Kotletter,Mos och världens godaste gräddiga sås till det.


Vi ska strax hoppa in i duschen o senare blir det en liten sväng ner till Götis o ta ett par bira. Kul,för det var ett tag sen vi var ute. Götis är mysigt o Ese är så rar :-)


Om jag hinner så ska jag lägga ut en bild på "Grodvattenkostymen" lite senare..


Det var väl typ det jag hade att skriva om för tillfället.


Jag undrar om inte en viss T.K har åkt in på BB o kanske har en Bebis där just nu...



Adios

Av Catta - 24 januari 2009 11:19

Ovido - Quiz & Flashcards