Direktlänk till inlägg 25 december 2008

Julafon är över..

Av Catta - 25 december 2008 22:58

Vi hade en riktigt trevlig Julafton,med mycket god mat,klappar o trevligt sällskap :-)


Vi har ätit så mycket så det känns som magen ska sprängas.


I morron ska vi ha gäster på besök.Ska bli mycket trevligt,å då ska vi INTE bjuda på julmat.Älskling ska laga en riktigt god middag,som han är så duktig på.


Vi är så nöjda med alla klappar,godaste Godiset från dotter med familj,jätte mysiga saker från Jennifer o framförallt julklappen från Älsklings Mor o Far ! Den var välbehövlig kan jag påstå. Tack så mycket Svärpäronen :-)


Fast egentligen så är detta med klappar till för barnen,eller hur? Men det är ju alltid kul att få paket. Jag tycker det är mysigast att få nåt man inte vet om innan,som denna jul.(Jag har fått så många presenter av älskling under året så jag sa på skarpen att han inte fick köpa nåt till jul till mig).Men jag fick ändå..


Å det var riktigt trevligt att jag fick ha mitt underbara barnbarn här på dan på julafton.Tänk att den lilla sötgrodan var på strålande humör,trots öroninflammation..Gulle :-)


Nu är Julen över *Pust*..Å det enda som återstår av detta år är lilla sonens födelsedag....Dan innan Nyår :.-)

Samma dag kommer min stora son hem å hälsar på,och det ska bli så kul :-)


Efter allt detta så blir det massa förändringar här i huset ;-


Kanhända att vi hinner med ett litet bröllop oxå ;-)


Ha det gött,å ta hand om er !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catta - 2 maj 2011 10:57

Själv är bäste dräng..   

Av Catta - 28 mars 2009 19:12

Efter mycket om och men så har jag bestämt mig för att flytta. Det är ju ganska jobbigt med tanke på allt man vill ha med sig,men denna gång ska jag inte ta med något. Jag har funderat fram och tillbaks länge nu,och detta känns som det rätta.     Fin...

Av Catta - 25 mars 2009 21:37

Bara för jag vill tala om att i dag/kväll åt vi en riktigt god röra.. Tonfisk/lök/boston/majjo å ägg i små fina bitar..På små söta kex..   Ät på den du Picken!!   I'll be back..Soon ...

Av Catta - 18 mars 2009 16:10

Ur Aftonbladet 18 mars 2009     "Nu kan du gifta dig på världens mest romantiska plats: balkongen i Verona där Romeo uppvaktade Julia. Du har säkert sett en variant av den berömda scenen från pjäsen ”Romeo och Julia” där Romeo står gömd ...

Av Catta - 18 mars 2009 08:51

    Satt och letade på nätet efter ett speciellt hundshampo+balsam som är jättebra,men jag minns ej vad det hette,och ramlade såklart över massa hundprylar. En del grejer är ju bara för söta,medans en del är lite för tokiga...     ...

Ovido - Quiz & Flashcards