Alla inlägg den 20 december 2008

Av Catta - 20 december 2008 17:24



Tänkte först om vi skulle ha en "Riktig" gran från skogen,men så kom vi på att inte hinner ju vi plantera ett granfrö o hinna få en färdig gran till Jul (för man får inte knycka granar i skogen,det är typ lika olagligt som att fildela;-) ),så vi köpte en konstgjord.Den var faktiskt helt ok.


Å jag fick en Julklapp idag,som jag har spanat på flera ggr..Så fina stövlar..Inatt ska jag sova med dom på :-) . Tack Älskling !


Vi var även in på Bolaget å där såg jag en vacker flaska.En Vodka i en Julig sovsäck,så den köpte vi. Ingen av oss är väl så där jätte förtjusta i vodka,men kanske Bartender-Millan kommer nån kväll o ruskar ihop nåt kul med den som ingredients.


Älsklingen har pysslat ihop några Nejlikoapelsiner o satt igång en dos juldoft i oljelampan,med kanel,apelsinskal o nejlikor,så det doftar riktigt juligt här.


Min svärsons Mor ringde och bjöd över oss på middag,så dit ska vi knalla vid sju-snåret.Det är ju bara en gata ovanför oss så det känns bekvämt o bra.Å där är ju även lilla Sötgrodan,så det ska bli riktigt trevligt.


Det här med julpyssel å sånt är ju ganska mysigt....Fast EGENTLIGEN så gillar jag ju inte Julen ;-)



Av Catta - 20 december 2008 13:07

Det här var ju lite skojigt..Testa.


http://www.netdisaster.com/

Av Catta - 20 december 2008 11:47


Igår fick jag en mycket välbehövlig Julklapp i förskott,min egna Shoppingvagn,så nu slipper jag få orangutangarmar när jag handlar om dagarna. :-)

Tänk att för nåt år sen var det hur skämmigt som helst att ens tänka tanken att ha en sån,men det verkar lite som att det blivit en "Nygammal" fluga av dom igen. Kanske jag ska pimpa min lite..


Och igår kom svärföräldrarna med några Julklappar till mig o Micke,som vi såklart INTE öppnade i hysteri igår,så jag kan inte berätta vad som låg i ;-)


Imorgon kommer vi ha en liten charmgroda här och det ska bli så roligt.Vi kanske inte lämnar tillbaks honom sen :-)


Snart ska vi ner på stan och handla lite skinka o sånt,och "Pirkko" ska med.

"Pirkko"=Shoppingvagnen.


Ha en trevlig dag.

Ovido - Quiz & Flashcards