Alla inlägg den 1 december 2008

Av Catta - 1 december 2008 07:35

Jag tänkte på en sak..Det här med rubriker på blogginlägg.När man kollar runt lite på olika bloggar så är det ganska många som just har "problem" med att hitta på rubriker ibland.


Lördagskvällen blev lite ändrad i planerna,för våra vänner från Virsbo ringde o  undrade om vi ville komma över på lite julskinka o bira,och så blev det. Hon är en riktig "bullmamma" som dukar upp millioner olika saker,fast det bara var skinkan vi skulle smaka på,och lika till frukost.Det är mackor o massa olika pålägg,kaffe,juicer,egenodlade tomater o paprikor direkt från växthuset,inlagda olika gurkor,bullar o gud vet vad. Gott är det ju såklart.

Och en sak till: Dom pyntar sitt hus,både ute och inne till jul så det står härliga till.Ni som sett Ett päron till Farsa firar jul förstår vad jag menar.


Imorse var det seegt att kliva ur sängen,och jag är fortfarande seg o trött,men går jag o vilar ett tag till så känns det som hela dan är bortkastad. Ska väcka sonen och sen göra nån nytta,å kanske ta en tur ner på staden.


Och jag är så o-duktig så inte en enda stake eller nåt är framme än,men det hinner jag.Julen är ju så lååång...


Å nu fick jag en chock ! Sonen vaknade av sig själv..


Ha en bra dag!




Ovido - Quiz & Flashcards