Alla inlägg den 7 december 2008

Av Catta - 7 december 2008 15:44


Igår kväll så hade Älskling gjort iordning lite plockmat till oss.

Vi har små svärd som är cocktailpinnar och dom använde vi. Vi började larva oss lite o började fäktas med dom,och hipp som happ så hade jag ett svärd i armen,ha,ha..

Vi blev lika förvånade båda två och stirrade på svärdet som hade åkt rakt in i min arm,ca 1,5-2 cm. Efter en liten stund så drog Älskling ut det o fan vad vidrigt det kändes,liksom segt för det satt rejält fast.

Å vi gapskrattade som galningar..

Älskling rinde sen en kompis till honom och sa helt lugn-"Ja,nu har jag huggit ett svärd i frugans arm".Kompisen trodde väl att Älskling fått nåt psykbryt eller nåt innan han fick förklarat att det var ett litet svärd.

Idag har jag ont i armen och det är liksom ett hål rakt in,men oj vad vi har skrattat.

Nu ska vi äta lite mat o Älskling frågade just om vi ska äta med svärd .Tror inte det.

Rättelse: Nu när jag ser bilden o måttbandet så kan jag säga att det hade åkt in minst 2,5 cm..



Av Catta - 7 december 2008 12:12

http://tv.vlt.se/broadcast/view/id/70376
Ovido - Quiz & Flashcards