Alla inlägg den 9 december 2008

Av Catta - 9 december 2008 15:42

Jobbig dag i V-ås idag..Var där för att vittna,och sånt är ju aldrig kul.


Och sen håller dom ju "Arbogarättegången" där och det var konstigt att se alla dom inblandade + en massa folk från tv o radio. Man har ju följt det hemska hemifrån,men att se dom alla irl kändes märkligt och sorgligt :-(


Var ner o handlade när vi kom hem och jag blir inte klok på dessa människor som står och försöker sälja mobiltelefoner inne på Coop. Man går förbi om man inte är intresserad,eller hur? Men ändå,så nästan springer dom efter en och tjatar..Fan vad sur jag blir.Fattar dom inte när man säger att man inte är intresserad ??


Mötte även världens sötaste unge därnere,som har börjat låta som en katt,han låter liksom iiiiaaaooooo med pipig röst..Gulle.. 


Å nu är jag så jäkla trött så jag skulle kunna bädda ner mig för kvällen känns det som..


Ha en trevlig afton.



Av Catta - 9 december 2008 05:53

Sitter med morronkaffe o ska snart fixa mig för en promenad ner till Centralen o vidare med tåget till Västerås.

Om jag är vaken ?? -Inte riktigt,men det blir bättre om en stund.


Ha en trevlig dag !



Ovido - Quiz & Flashcards