Alla inlägg den 17 december 2008

Av Catta - 17 december 2008 20:04

Syster bjöd på kinamat o jag trodde för ett ögonblick att jag skulle sprängas,och jag sa även det vid bordet,men då säger Moa-"sprängs inte nu,Mamma har inte ätit klart än"..Ha,ha...


Trevligt att träffa dessa två älsklingar.

Träffade även gullgrodan Sixten :-))


Nu ska vi snart ansluta oss till PRO liksom Drottning Silvia å gå oh lägga oss.



Ha en trevlig kväll..



Av Catta - 17 december 2008 09:37



Har sista grejerna på tork nere i avgrunden nu,och jag har hunnit bädda,diska,plocka lite här o där,så nu ska jag ta en dusch o fixa mig,sen behöver jag bara hämta upp tvätten och kan gå och möta Syster.

Så skönt att inte behöva stressa o jäkta. Hinner nog med en till kopp kaffe innan dusch.


Har satt på julmusik medans jag håller på här och jag är så blödig..Börjar småböla åt vissa låtar..Julen är här...I ett barns glada ögon bor den...When you whish upon a star...Jingle bells..*Snyft*


Fast EGENTLIGEN gillar jag ju inte julen..;-)




Av Catta - 17 december 2008 07:36

Har nyss kommit upp från "avgunden" aka Tvättstugan,och just precis idag hade jag gärna bytt bort den tiden för min egen StoreSissaret kommer till stan o vi ska dejta :-)

Så länge sen vi sågs,så det ska bli väldans trevligt.


Så det är bäst jag sätter lite rotation på fläsket här så jag är klar till lunch.


Ha en trevlig dag.



Ovido - Quiz & Flashcards