Alla inlägg den 27 november 2008

Av Catta - 27 november 2008 07:22

Gulligt väder ute...*Suck*

Jag tycker verkligen inte om när det blir så här halkigt o vidrigt. Jag har inga bra skor,som funkar i halkan och eftersom jag lyckats halka förut o bryta samma ben två gånger,ena gången bara en vanlig fraktur,o andra gången hade jag lyckats bryta fotleden åt alla håll som gick,så jag har massa skruvar o skrot i foten,så jag är lite nojjig  att jag ska göra ett "hattrick" (heter det inte så? ).


Ja,ja...

Nu ska jag göra mina morronsysslor,o sen blir det en tur ner på stan.Jag har letat efter helt vanliga vita blockljus,men dom jag sett är små o för smala.Ska kolla en vända till.

Å nästa Fredag ska vi på Julbord med Älsklingens jobb o jag har inga kläder att ha på mig..Kul.. :-(


Ja,just det..Vi köpte en tomat i Söndags..Ganska maffig.





Ovido - Quiz & Flashcards