Alla inlägg den 14 november 2008

Av Catta - 14 november 2008 16:15



Att det är lite rosa detaljer gör väl inget ? Jag tror att Sixten kommer tycka det är jättekul att fara runt i den här. Han måste ju ha nåt kul att göra när han hälsar på oss.

Fick den av M idag. Dom har ju två småttingar (som inte är så små längre) hemma,som växt ur massa saker,så det kanske blir mer skojiga grejor sen :-). Tack !


Av Catta - 14 november 2008 15:14



Grattis på Namnsdagen Emil.

Saknar dig så mycket och hoppas du har det bra.



Av Catta - 14 november 2008 07:10

Det är redan Fredag idag ,fasen vad veckan gått fort.

Idag blir det lite städning och en promenad.

Kanske ska ta itu med våran stora garderob i hallen som just nu är ett katastrofområde.

En sak som vore bra är att ta bort dörren så kanske man inte skulle ställa in en massa onödigt skit där o sen bara stänga dörren och låtsas som att det ej fanns. Tja,varför inte ? Kan ju hänga dit nåt fint draperi istället.

Är lite sugen på att möblera i vardagsrummet,men väntar nog med det tills vi har bytt bord med min dotter o hennes familj. (När det nu blir)..


Det är inte länge kvar tills stakarna ska upp i fönstrena nu,det som jag kan tycka är lite tråkigt är att man hinner nästan tröttna på dom innan julen är här,så jag brukar vara lite "kärringen-mot-strömmen" o vänta lite med att sätta upp dom.


Ne,nu ska jag väcka sonen och sen ta itu med morrondisken,och göra ett litet städryck.


Ha en bra dag !



Ovido - Quiz & Flashcards