Alla inlägg den 11 november 2008

Av Catta - 11 november 2008 11:30



Jag drog loss lite färgflagor som hänger i vårt fuktskadade tak o gissa vad dom luktar?? Mögel !

Men åhhh..

Jaha..Så nu kanske vi kan börja odla gorgonzola eller nåt i taket..


Ja,ja..Det kunde vart värre..Eller inte.

Av Catta - 11 november 2008 08:23


Nånting som kan göra mig sur som fasen är  att behöva tjata upp ungen till skolan. Det händer inte så ofta men när det händer så är det så drygt.


Nåväl,han kom upp och är nu i skolan och jag ska ta o pyssla lite,sen ska jag iväg en sväng. Ska rensa ut massa gardiner idag har jag tänkt..Vi har massor och dom flesta blir inte ens använda,fast dom är nästan helt nya.

Antingen lämnar jag in dom på loppis,eller så kränger jag dom på nätet..Får se hur det blir.

Å så har jag tänkt att jag ska ner i förrådet o härja lite. Ska kolla igenom julgrejerna lite grann. Förra julen fick gå i svart o bruna toner,men denna vet jag inte riktigt vad vi ska ha för färg..Rött är väl juligt o fint,men lite tråkigt också kan jag tycka. Nu har vi ju fler fönster,så vi behöver köpa mer stakar o sånt. Har en fin svart som vi hade förra julen i köket,så en till sån ska nog inhandlas.

Ovido - Quiz & Flashcards