Alla inlägg den 10 november 2008

Av Catta - 10 november 2008 06:59



Hej på Er.

Hoppas ni haft en trevlig helg.

Vi har myst på och slöat hela helgen. Hade besök i Lördags av "svärpäronen",och dom hade med sig lite grejer till oss. Nästan alltid när dom kommer så har dom köpt med sig nåt. Nu var det en lite sen förlovningspresent vi fick,rödvinsglas. Och så hade hon köpt 12 vanliga dricksglas,en blomma och kökshanddukar och några löpare. Å fikabröd..Hon vet att baka inte är min grej riktigt.Kladdigt å läskigt är det..


Igår åt vi rotmos o fläsklägg,å guu vad gott det var.Har inte ätit det på hundra år känns det som. Å så kollade vi på "Vi hade i alla falla tur med vädret" . Den är ju ganska kul,men nu kände jag att jag har nog sett den för många ggr för den blev lite jobbig att kolla på.


Och så fick vi ett jättefint gammalt linneskåp av våra grannar när dom flyttade,för det skulle inte få plats på nya stället. Passar väldigt bra ihop med sängen som är ommålad :-)


Idag har jag lite olika projekt att pyssla med,men jag ska "mjukstarta" min dag med kaffe o nyheter.


Ha en trevlig dag.

Ovido - Quiz & Flashcards