Alla inlägg den 21 november 2008

Av Catta - 21 november 2008 14:00

Göra klart naglarna.

Skölja ur hårfärgen o duscha.

Packa våran weekendväska.

Diska upp den pyttelilla disken.

Hitta kläder att ta på mig.

Se till så jag inte glömt nån viktig grej.

Sminka mig o sånt.

Sätta in en hälsning till imorron på family.

Svepa en liten whiskey innan vi far (för jag är så satans åkrädd).

Detta ska jag hinna före kl 16:00,fast kanske inte i den ordningen jag skrivit.


Å vad gör jag?? Jo,jag sitter här fast vid datorn som ett virus..


Jag kommer inte kunna blogga på hela helgen..Ve o fasa..Det här har ju blivit mitt lilla "vattenhål" ju.


Jag önskar er mina läsare en riktigt trevlig helg.


Bjuder på en bild på mitt lilla Hjärta som jag saknar så det värker i Hjärtat.



Av Catta - 21 november 2008 08:12


Som ska ha sitt sista prov på Cocktailskolan. Jag tror det kommer att gå jättebra.



Av Catta - 21 november 2008 06:31

Igår var jag förbi och skulle hälsa på mitt lilla barnbarn en sväng innan jag o Älskling skulle mötas efter jobbet. Men jag hann inte träffa lille S så lång stund för han var lite trött o ville vila. I var där o hon var så snäll så hon klippte mig lite,vilket var välbehövligt. Vill boka tid hos frissan,men det är ju så jäkla dyrt.


Jag o Älskling gick o käkade kinamat och det smakade gott som alltid.

Efter det så slank vi in på Pickaboo,och där fyndade jag lite grejs :-)

2 Ljuslyktor som just nu är i guldfärg,men dom ska nog målas om till vita,och till sonens rum blev det en flagga och 2 små ljuslyktor som matchade flaggan. Betalade 50 kr för detta och det var det värt tycker jag.

Jag älskar att fynda. Det känns väldigt mycket bättre att köpa nåt som är billigt ist för nåt som kan va tre ggr så dyrt bara för det är ett visst märke,eller design.


Jahapp,eftersom jag bokade om avgrunden igår så ska jag börja dra mig ner nu o sätta igång dom första två maskinnerna. Städningen är ju klar så jag kan liksom fara omkring o bara mysa på idag mellan maskinerna. Ska färga hår o painta naglarna som får gå i rött,svart o guld i helgen. Det är nog det enda pyssel jag har tålamod med,att hålla på med naglarna.


Mina fynd från igår:



Ovido - Quiz & Flashcards