Alla inlägg den 5 november 2008

Av Catta - 5 november 2008 13:28


Har jag ägnat mig åt en lång stund nu. Sorterat o pysslat o gjort så fint bland avtal,kvitton,betyg betalda o obetalda räkningar + massa konstiga papper som jag inte ens vet varför man sparar..


Har även hunnit med att dammsuga och plocka lite,men det tar verkligen emot att hålla på just nu,men saker måste göras och det är lika bra att ta tag i skiten..


Fick även kallelse till mammografi och då funderade jag: Varför får inte män kallelse till "pappografi" ? Det borde ju vara lika viktigt att dom får kolla upp sig ??


Nåväl,Ha en trevlig eftermiddag.

Av Catta - 5 november 2008 07:18


Jag och Älskling har kollat in ett (många) hus när vi varit på promenader och igår såg vi att ett av "favoriterna" är ute på försäljning.Perfekt storlek för oss tre,fin trädgård o massor med möjligheter. Inte speciellt dyrt heller,men det är ju ändå pengar som ska fram.

Man behöver inte heller vara mattegeni för att räkna ut att det skulle bli bra mycket billigare för oss att ha det jämfört med vad vi betalar nu..

Tänk om man kunde ändra lite på olika saker..Då skulle det va vårt ganska omg!

Ja,ja..Nog om detta.


Min sjuka har gett sig lite mer,men jag är fortfarande väldigt trött o hängig..Ingen riktig energi har jag.(Jag känner mig inte direkt som en Duracellkaning,och vid närmare eftertanke så känns det bra,för det skulle se allt bra knäppt ut)


Nu ska jag mysa med mer kaffe o sen ska jag ringa Syster och det blir väl ett Maratonsamtal kan jag tro. :-)


Ha en trevlig dag.

Ovido - Quiz & Flashcards