Alla inlägg den 3 november 2008

Av Catta - 3 november 2008 07:59


Åh,fy fasen vad det är drygt att vara sjuk. :-(

Mitt på dan i lördags så fick jag massor med feber o frossa och mådde verkligen sk*t,och på kvällen var det riktigt jobbigt. Har aldrig mått så dåligt känns det som. Älskling var helt säker på att jag fick nån slags allegrigsk reaktion och det kan nog  stämma,för det började efter jag druckit ett glas av nån en röd dricka med massa olika frukter i. Jag tog ett glas på morgonen,och efter nån timme började jag må jättedåligt,men jag tänkte inte på att det kunde va drickan,sen blev det något bättre på eftermiddan. Jag drack ett glas till mot kvällningen och då satte det igån ordentligt. Feber,frossa,illamående och hela världen snurrade. På natten sen upptäckte jag massa små prickar på kroppen. Jag kommer aldrig mer våga dricka en dricka som är röd :-( Å jag som älskar röda saker.Godis,dricka osv..


Fy fasen..

Känner mig lite hängig ännu,men det är inget mot hur det var i lördagskväll,så nu ska jag försöka göra någon nytta.


Ha en trevlig dag.

Ovido - Quiz & Flashcards