Direktlänk till inlägg 18 oktober 2008

Fina Klänningar

Av Catta - 18 oktober 2008 11:09


När vi nu gifter oss,vill jag ha en fin klänning..Vi har ju sagt att vi ska gifta oss borgeligt,men sånt kan ju ändras. ;-)

Anledningen till att vi har sagt borgelig vigsel är att varken jag eller älskling är vidare förtjusta i kyrkor,men som sagt ett kyrkbröllop är ju väldigt vackert.

Jag har nog tänkt lite att jag är för gammal att ha en vacker vit brudklänning,men wtf,jag kan nog tänka mig det ändå och jag skulle nog trivas i rollen som  prinsessa för en dag ..Fast å andra sidan så kan man ju ha en  riktig brudklänning om det görs borgeligt också,men det tycker inte jag är coolt. Nej,jag ska nog övertala Älskling om detta med kyrkan..

(Grejen är att Älskling sitter bredvid mig just nu o läser vad jag skriver,och han är inte heller helt emot detta med kyrka) :-)

Blir det kyrka,så är vi båda två helt eniga om vilken kyrka det ska vara,men det avslöjar jag inte innan vi bestämt hur det ska bli.

Jag har tre klänningar som jag tycker är jättefina,och om det blir borgelig vigsel skulle jag kunna tänka mig två av dom. Inte den som ser ut som Snövits klänning,men dom andra två..Skulle nog kunna tänka mig att köpa dom ändå o ha till festliga tillfällen..

Och en sak till som jag vet bestämt är att: Jag vet exakt vem som ska vara min Brudtärna ,min väninna sen 20 år tillbaks Marita :-)

Tänk att fast man ibland inte pratar på jättelänge med varann,och sen träffas,om så bara för några minuter så känns det som man talar vareviga minut..Och fast jag inte sagt det rakt ut till henne så vill jag här säga TACK för allt roligt/tråkigt/galet/vardagligt som vi gått igenom..Inte minst i tings o hovrätt..Love you.. Puss !!


Nog med sentimental snack nu,kolla mina blivande klänningar.. :-)















































































 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catta - 2 maj 2011 10:57

Själv är bäste dräng..   

Av Catta - 28 mars 2009 19:12

Efter mycket om och men så har jag bestämt mig för att flytta. Det är ju ganska jobbigt med tanke på allt man vill ha med sig,men denna gång ska jag inte ta med något. Jag har funderat fram och tillbaks länge nu,och detta känns som det rätta.     Fin...

Av Catta - 25 mars 2009 21:37

Bara för jag vill tala om att i dag/kväll åt vi en riktigt god röra.. Tonfisk/lök/boston/majjo å ägg i små fina bitar..På små söta kex..   Ät på den du Picken!!   I'll be back..Soon ...

Av Catta - 18 mars 2009 16:10

Ur Aftonbladet 18 mars 2009     "Nu kan du gifta dig på världens mest romantiska plats: balkongen i Verona där Romeo uppvaktade Julia. Du har säkert sett en variant av den berömda scenen från pjäsen ”Romeo och Julia” där Romeo står gömd ...

Av Catta - 18 mars 2009 08:51

    Satt och letade på nätet efter ett speciellt hundshampo+balsam som är jättebra,men jag minns ej vad det hette,och ramlade såklart över massa hundprylar. En del grejer är ju bara för söta,medans en del är lite för tokiga...     ...

Ovido - Quiz & Flashcards