Alla inlägg under september 2008

Av Catta - 17 september 2008 07:25

Jag har lita hästprylar som hängt med mig länge,länge..Har alltid haft en "dröm" om att kunna bo så jag kan ha Häst o lite smådjur,men,men..Det är inte alltid det går som man vill..Eller när jag tänker efter så är det ju väldigt sällan det går som man vill,eller?

Nåväl..Idag ska jag pyssla upp en gammal Grimma,ett par gamla hästskor o nån liten tavla med gammalt hästmotiv på en vägg.

Det får bli på en "liten" vägg,som ska bli min "Hästvägg".


Jag tycker Älskling är så söt,för jag har låtit sakerna legat i en låda,för jag har tänkt att han vill väl inte ha sånt uppe på väggen,men igår hade han fixat hem småspik o sa att nu kan du pyssla upp Hästprylarna..

Älskar dig Hjärtat.


Kanske slänger in en bild senare eller imorron på min "Hästvägg".



Av Catta - 12 september 2008 08:34




Har bokat tvättstugan o sen blir det städning...Det är såå äckligt att gå ner i källaren..



Av Catta - 12 september 2008 07:25


Av Catta - 11 september 2008 09:11




Vi fick besök av ett litet charmtroll ( mitt barnbarn) igår,och jag o min son "spökade" ut honom lite..




Av Catta - 11 september 2008 09:07





Innehöll grejs till både mig o Älskling..Kul..




Av Catta - 10 september 2008 12:24



Mysigt med paket...Det som är roligast är att jag hinner glömma vad jag beställt,så det blir som Julafton...




Av Catta - 10 september 2008 11:16


Av Catta - 10 september 2008 09:14

Hade tänkt pyssla o greja här hemma idag,men är det nån mening om nu jorden ska gå under idag?


Vore ganska tråkigt om den gjorde det nu när bitar börjar falla på plats i mitt liv...


Nåväl...Gör den det så kan jag ju deletas ut i världsrymden med vetskapen om att jag hann iaf få morronkaffe.. ;-)



Ovido - Quiz & Flashcards