Alla inlägg under september 2008

Av Catta - 20 september 2008 09:27



Jag Älskar Dig Hjärtat.

Av Catta - 20 september 2008 09:22




Nu ska jag gå o väcka Älskling..Han ligger o sover så sött i våran "Prinsess-säng"..(Som jag har målat om från vit till mörkbrun o det blev väldigt fint..

Den är lika som på bilden..Förstår inte varför jag inte köpte brun från början ? Det tog i alla fall 8 timmar att måla om den,men det blev bra som sagt..Jag skulle vilja ha allt i den serien-garderob,helkropps-spegel,byrå osv,men det är så jäkla dyrt..

Av Catta - 20 september 2008 09:19




Efter jag öppnat paketet från Älskling så kom min son ut från sitt rum o gav mig denna...Han har "pysslat" den av en sån ring som sitter på en liten petflaska..


Jag måste ha dom sötaste grabbarna i världen...

Av Catta - 20 september 2008 09:09




Hur söt är inte min Älskling då ??

Vi skulle dejta på stan efter han slutade jobbet igår,och jag stod o väntade vid Ica,så ser jag honom komma över torget..Jag reagerade inte på det utan tänkte att han hade väl kommit före mig o bara gått omkring o kollat lite i fönster. Sen när vi är på väg in på affären så visade han mig ett paket i innerfickan.. :-)

Jag skulle få öppna det när vi kom hem..Så spännande..Och jag vet ju att han har otroligt bra smak,och vet precis vad jag gillar o inte..Så promenaden hem kändes väldigt l å å å å n g kan jag säga..

Men som dom säger i Ukraina (eller nåt sånt): "It was worth waiting for"..

Varsågod att kika på min fina present...

Nästa grej jag ska skaffa till mitt Sabo blir ett "C"

Av Catta - 19 september 2008 08:47




Blir så irro.. Skulle ju få dom fina stövlarna nu,men det går ju för satan inte o beställa från sidan..Jag blir galen!! Har mailat TVÅ arga mail till dom.. *Grr*



Av Catta - 19 september 2008 08:45




Fick en viktig sak av Älskling igår...Så nu kan jag painta ögonfransarna ordentligt.


Tack Kärlek :-)



Av Catta - 18 september 2008 10:01





Igår gjorde jag ett fynd på Loppis,och jag älskar det..Såå Fint..Ska ha det när jag är helt svartklädd..





Av Catta - 18 september 2008 09:59




Jag tycker det blev fint...

Ovido - Quiz & Flashcards