Alla inlägg den 5 september 2008

Av Catta - 5 september 2008 12:16

Så tråkigt,men jag känner att jag måste..

Där ligger du o blänger o bara vill att jag ska ta hand om dig.


Nåväl..Ingen ide att dra ut på det-bara ta tag i dammsugaren o sätta igång..



Av Catta - 5 september 2008 09:42

Saknar min Älskling som är på jobbet.Ska bli så mysigt att ha sovmorgon med honom imorgon ( med allt vad det innebär ;-).


Nu ska jag slita mig ett tag o göra lite nytta här hemma.


Jag blir inte förvånad om jag snart är här igen.

Av Catta - 5 september 2008 09:09

Var och hälsade på mitt lilla barnbarn igår och kan bara säga att när jag tittar på honom så är det som "balsam för själen".


Av Catta - 5 september 2008 08:54

Nu tror jag att jag hittat en blogg som känns ok,så jag ska packa ihop mina inlägg från gamla bloggen o flytta dom hit.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards