Alla inlägg under september 2008

Av Catta - 23 september 2008 11:55



Kan inte ens gå in o kolla på klippet på AB om idioten som misshandlar en Känguru,för då vet jag att kommer må dåligt länge av det..


Vad är det för störda idioter som gör sånt ??

Av Catta - 23 september 2008 11:30

Av Catta - 23 september 2008 08:02



Nu har jag snart fått i mig morronkaffet,sen ska jag göra några nyttor här hemma.




Av Catta - 22 september 2008 15:33




Har varit på stan o handlat hästliniment..Har sån jäkla värk i min axel..Då är det enda som hjälper just Hästliniment..


Sprang även efter en äldre Dam från Coop ut på parkeringen,för hon glömde sin handväska vid kassan..Hon vart jätteglad,så det kändes bra.


Nu står dagens middag o puttrar på spisen..Det blir nåt så eksklusivt som spagetti o köttfärssås..Fast det är gott.


Efter maten så ska nog Älskling borra upp nya gardinstänger som vi köpt o jag ska nog pyssla med att plantera blomskott som fått rötter.


Ha en trevlig eftermiddag.

Av Catta - 22 september 2008 10:28




Hösten o vintern är inte helt fel ändå...Nu kan man ju snart göra Palt igen..

Det är liksom värt allt jobb med att göra Palten,när man sen får sätta sig o avnjuta godsakerna..Det som kan va lite jobbigt är väl den berömda "paltdöden" efteråt..


Nåväl..Håll till godo med paltbilder..*S*



Mat
Av Catta - 21 september 2008 13:14





Idag ska vi Racletta...Så gott.

Mat
Av Catta - 20 september 2008 17:52

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"Att gå till vänster om en dam är artigast"

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Inte ett skit.

3. Vad var det senaste du såg på tv? 
Har inte kollat på tv på ett halvår typ..
 
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
17.55

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? 
Björn Rosenström "Ragnar"

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
På eftermiddan idag.Var till coop o köpte mjölk,blomjord o två gardinstänger.
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen? 
Min Älskling.

8. Vad har du på dig?
Bögbyxor,svarta strumpor o ett linne.

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Var onykter inatt,så jag kommer inte ihåg om jag drömt nåt.

10. När skrattade du senast? 
För en stund sen,inne på Toan..
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? 
Fönster,balkongdörr,3 farliga svärd,en väggljusstake,fem naturbilder,å en blomma som slingrar sig. Jo,en sak till..Tapeter.

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Jag ser konstiga saker varje dag-i min hjärna.

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Töntigt..*S*

14. Vilken var den senaste film du såg? 
Walk the line
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa? 
En Livvakt!

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till. 
Jag är egentligen en hemlig agent från Ukraina.

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara? 
Utrota varenda Geting!

18. Tycker du om att dansa?
Skitkul.

19. George Bush?
Boooring..

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Har ju tre barn redan..En av varje kön *S*

Skulle jag få en flicka skulle den nog heta Gertrud o En Pojke skulle heta Reidar.

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands? 
Kunde vara kul..

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Hej Catarina,du har nog kommit fel..Du ska ner några våningar. ;-)

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
George Busch,Aslak Valkeapää,Bill Gates och Dalai Lama...

Ovido - Quiz & Flashcards