Direktlänk till inlägg 26 februari 2009

Jag hatar filmer....MEN

Av Catta - 26 februari 2009 20:07

Dom här tre är nog dom vidrigaste jag sett.


S.K "skräckfilmer" som handlar om en naken brud som går ner i sin källare eller vind elle nåt,fast hon VET att där  finns fanskapet som gjorde henne rädd..Dom går fetbort.


Filmer som efter ca 83 sek avslöjar allt,går naturligtvis också bort fort som satan..


Osv,osv..

Men dessa tre filmer avskyr jag på ett sånt sätt att jag måste gilla dom.


Min Syster älskar att visa mig filmer som hon själv blivit rädd av(och tro mig..Den kvinnan tål en del) och efter filmen så vet hon såklart att mina nerver inte är vad dom borde va,och jag kan pissa ner mig för minsta lilla,och det utnyttjar såklart både hon och hennes avkommor..


Här kommer iaf tre av dom vidrigaste filmer jag sett. (Med tanke på att jag hatar att se film så är TRE mycket för mig)


Seven:

Satans jävla filmjävel..Man vill ju att även thrillers ska sluta någorlunda lyckligt.


Monstret i svarta lagunen-Ja,det var ju den jäveln som präglade hela min tro på mänskligheten eller nåt..Jag var ca 3 år i Norrland när jag såg en kort sekvens av filmen o den jäveln har föjlt mig genom resten av mitt liv på ett eller annat sätt..


Descent..Vet ej svenska namnet på fanskapet..Denna film såg jag hos min syster en sommar när jag o min son bodde där,å fy satan i helvete vilken jävla film. Är man rädd för tånga utrymmen osv så ska man inte se denna!!  

Å har man sen en systerson som heter Joel och som älskar att skrämma skiten ur sin moster så ligger man illa till..



 
 
Ingen bild

Therese

26 februari 2009 20:41

Hahahaha... seven ör den enda film jag sett av dessa men glad som jag själv är i att skrämmas skulle du nog vara ett perfekt offer!! Ser mig nästan Joel framför mig när han skrämmer dig!!! Hahaha... ursäkta men det är så kul!!! Hoppas allt är bra med er! Kram

 
Ingen bild

Picken

26 februari 2009 22:02

Det hjälps inte,du är så lätt att skrämma och så tacksam!
Den gången Joel skrämde skiten ur dig när du på kvällen kom ut från toan är den bästa hitills, du flög tre meter rakt fram,skrek som en jävla mistlur,samtidigt som du vred dig två varv i luften imnnan du landade i min säng,den scenen är obetalbar!
Jag hade kunnat betala hur mycket pengar som helst för att få dom sekunderna på film! : )

Puss!

 
Ingen bild

Jag Själv

27 februari 2009 07:35

Ja,det är ju tur att jag var så duktig på höjdhopp när jag var ung..Det sitter väl i fortfarande :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catta - 2 maj 2011 10:57

Själv är bäste dräng..   

Av Catta - 28 mars 2009 19:12

Efter mycket om och men så har jag bestämt mig för att flytta. Det är ju ganska jobbigt med tanke på allt man vill ha med sig,men denna gång ska jag inte ta med något. Jag har funderat fram och tillbaks länge nu,och detta känns som det rätta.     Fin...

Av Catta - 25 mars 2009 21:37

Bara för jag vill tala om att i dag/kväll åt vi en riktigt god röra.. Tonfisk/lök/boston/majjo å ägg i små fina bitar..På små söta kex..   Ät på den du Picken!!   I'll be back..Soon ...

Av Catta - 18 mars 2009 16:10

Ur Aftonbladet 18 mars 2009     "Nu kan du gifta dig på världens mest romantiska plats: balkongen i Verona där Romeo uppvaktade Julia. Du har säkert sett en variant av den berömda scenen från pjäsen ”Romeo och Julia” där Romeo står gömd ...

Av Catta - 18 mars 2009 08:51

    Satt och letade på nätet efter ett speciellt hundshampo+balsam som är jättebra,men jag minns ej vad det hette,och ramlade såklart över massa hundprylar. En del grejer är ju bara för söta,medans en del är lite för tokiga...     ...

Ovido - Quiz & Flashcards