Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Catta - 18 februari 2009 09:03



Jag tänkte på en sak..Vi är nog många som har en massa bloggar man följer dagligen. Jag har en lång lista i "Favoriter" som jag går igenom nästan varje dag,men den listan börjar minska eftersom jag tröttnar när det inte kommer nya inlägg.


Bloggare som lägger ut foton ofta tycker jag är kul.


Vissa är jätteduktiga och bloggar varje dag,ibland flera ggr om dan och det är ju kul.


Sen finns det vissa bloggar som man i princip bara behöver läsa rubriken på så vet man vad hela inlägget kommer att handla om.


En del bloggar är kul att följa för det svänger verkligen,från att en dag vara total katastrof,och nästa dag är allt helt finemang.


Några bloggar endast lagom till helger när det är partaj o skoj,men sen i veckorna är allt dötrist.


En del är lite "hemliga" och en del lämnar ut nästan allt om sig själv och sitt liv.


En del gör allt för att få så många besökare som möjligt,med blinkande reklam hit o dit och värde på sin blogg osv.


Läste nånstans att för att en blogg ska vara intressant så ska man blogga om speciella saker,inte vad man äter till middag,eller vad det blev för färg på nya gardinerna osv.

Men bloggar man inte i första hand för sin egen skull undrar jag då ?


Ibland när jag inte har nåt för mig kan jag sätta mig o läsa min egen blogg från början,det är ju lite som en dagbok.


Ja,ja..Detta var bara lite jag kom o tänka på ang bloggar.


Intressant ändå det här med bloggar..

Av Catta - 18 februari 2009 07:34


Idag känner jag mig lite som denne man..Fråga inte varför..

Ovido - Quiz & Flashcards